sreda, avgust 24

Aftersummer event!

KDAJ? 9. SEPTEMBER
OB? od 17h dalje ...
KJE? na vrtu lokala Moj Žep v Trnovem v Ljubljani
KAJ SE BO DOGAJALO? ko se bo stemnilo, bomo premierno zavrteli naša nova windsurf movija iz Vasilikija in El Tura / do teme bodo na voljo SUPi in organizirano SUPanje po Ljubljanici / predstavili bomo novost v Sloveniji – Street paddling z longboardi / poslušali bomo dobro glasbo izpod rok Dirtyspekarz mojstrov / vse udeležence poletnih windsurf campov bodo čakali sveže zapečeni DVDji s fotkami in videi / pa še kaj se bo našlo :)
KDO BO TAM? Vsi mi in vi in vaši prijatelji pa še kdo :)
KAJ PA ČE BO DEŽ? Emm, dežja ne bo, če pa bo, pa nas to ne gane! ;)
Skratka – se vidimo 9. septembra od 17h dalje v Mojem Žepu! /

WHEN? 9th september
AT? from 17.00 on ...
WHERE? on the garden of Moj Žep (My Pocket) bar in Trnovo district in Ljubljana (SLO)
WHAT'S UP? as it gets dark we will roll our 2 new movies from windsurf camp in Vassiliki and El Tur / till the sunset you will be able to SUP on the Ljubljanica river
/ we will hit the streets street paddling with longboards / Dirtyspekarz masters will take care for the music ...
WHO WILL BE THERE? We and you and your and our friends and maybe someone else ;)
AND IF IT RAINS? It will NOT rain, but if it does, we simply don't care! ;)
So - see you all on 9th September in Moj Žep!

Ni komentarjev:

Objavite komentar